De vraagbaak

Internet en e-mail worden ook door onze leden steeds meer gebruikt en wij vinden dan ook dat u de mogelijk geboden moet worden om in plaats van uw vragen telefonisch of schriftelijk te stellen dit via de e-mail te doen.

Het heeft voor alle partijen voordelen, u hoeft niet meer te bellen, met het risico dat u dat vele malen moet herhalen of een antwoordapparaat moet inspreken. Ook het sturen van een brief wordt overbodig.

Voor ons werkt het allemaal veel sneller, de informatie komt rechtstreeks op de juiste plaats binnen waardoor het beter afgehandeld kan worden.
Kortom: waarom moeilijk als het makkelijk kan.

Hoe werkt het?

U klikt het onderwerp van uw keuze aan en er verschijnt een emailbericht wat u in moet vullen en automatisch kunt versturen.
Al deze e-mailberichten komen bij de ledenadministratie binnen. Hier worden de formulieren bewerkt en doorgestuurd naar de desbetreffende coördinator en deze handelt uw vraag af en zorgt er voor dat u antwoord krijgt.

Ik heb een vraag over…

Kies hieronder het onderwerp en u word doorgelinkt naar het juiste formulier/e-mailadres.

Ik wil een…

Kies hieronder het onderwerp en u word doorgelinkt naar het juiste formulier/e-mailadres.